Kонференцията „Explore US“, България в САЩ-перспективи пред бизнеса, на която гост-говорител беше Управителят на Бургозоне, Биляна Маринова получи широк отзвук и в един най-авторитетните вестници „Капитал“.
Събитието се организира от Американската търговска камара, Агенцията за Малки и средни предприятия и Посолството на САЩ. Биляна представи пред повече от 150 гости опита на Бургозоне, като успешно установила се компания и сподели от първа ръка за предизвикателствата по пътя й. Предприемачите получиха ценни съвети във връзка с възможностите за разширяване на бизнеса на българските компании в САЩ и обмениха опит и идеи.
Според в-к Капитал: „Огромният пазар на САЩ предлага неограничени възможности за българските производители. Навлизането там изисква време и средства, но липсата на национална реклама и непознаването на България остават основна спирачка. Б.Маринова споделя за Непознатата България:„ …Голямото предизвикателство, с което се сблъскват всички български производители в САЩ, остава това, че страната не е позната отвъд океана. През 90% от времето продавам марката „България“ и само през 10% от времето продавам вино. В същото време компанията се конкурира с производители от Франция и Италия – самите марки за вино, които са обединени в асоциации, имат значителни бюджети за промоции.“